8 decembrie 2011

Victime colaterale..


Suntem fără să vrem certați, batjocoriți sau mai știu eu ce, doar din cauză că unele persoane fie trec printr-o stare proastă, sau se simt frustraţi.
Eu unu încerc , să-mi păstrez calmul cât de mult pot, recunosc mai am scăpări, sunt om, dar niciodată nu mi vărs nervii peste cei dragi sau peste un necunoscut. Am alte metode de a mă calma.
Chiar zilele trecute am asistat la o astfel de demonstraţie. O mamă care se certa la telefon cu interlocutorul , după ce a terminat convorbirea i-a tras o palma peste faţă copilului ei. Am rămas şocat , nu pentru ceea ce a făcut doamna respectivă, ci pentru ceea ce a urmat, dânsa dându-şi seama de ce a făcut şi-a luat copilul în braţe şi începuse să-l alinte.
Trăim într-o lume nebună, ştiu , dar ca să dai într-un copil nevinovat de nervi, eee cumplit.

Sunt sigur că foarte mulţi dintre voi , fără să vă daţi seama , adresaţi cuvinte grele unor persoane care nu v-au făcut nimic.
Eu vă propun ca pe viitor , când simţiţi că nu vă mai puteţi stăpânii să vă gândiţi la un lucru, e uşor să dărâmi , dar e al naibi de greu să clădeşti la loc.

Andu'