4 februarie 2011

Naufragiat pe o insulă

Vreau să vă propun un mic exercițiu, imaginați-vă singuri pe o insulă,din toate lucrurile pe care le aveti în jurul vostru ce anume ați lua cu voi?

Da știu e o prostie, dar gândiți-vă ce ați lua , ce credeți că v-ar alina singurătatea în serile reci și întunecate.Eu personal mi-aș lua un pix și ceva de scris...da e o prostie ar zice unii , mai degrabă aș lua telefonul și aș suna după ajutor..ei și ce fac dacă pe insulă nu este semnal...sau dacă acumulatorul mă lasă.Mi-aș lua aceste instrumente de scris din 2 motive, unu să nu o iau razna...adică na singur...pe o insulă..toată ziua nu am cu cine să vorbesc așa prin scris m-aș mai descărca zic eu , nu aș inebunii , mi-aș păstra luciditatea...și un al doilea motiv ar fi acela că aș putea să imortalizez în scris toate pățaniile mele, poate nu o să mai fiu găsit și cineva va putea să afle defapt ce e cu mine acolo și cum am ajuns(dead bodys don't speak )sau poate aș vrea să le pot povestii prietenilor mei ce experiența am avut asta în cazul în care i get off from there
Acum când scriu rândurile astea mi vine în gând filmul Cast Away, în care Tom Hanks joacă rolul unui inginer FedEx pe o aeronavă care se prăbușește pe o insulă, acesta fiind singurul locuitor.
Sper ca nimeni să nu treacă prin așa ceva, dar la urma urmei ce știm noi , habar nu avem ce ne rezervă viitorul.
Dar totuși voi ce ați lua cu voi ?Și de ce?
Andu'